27 Şubat 2013 Çarşamba

Merhabalar ;)


Uzun zamandır aklımda olan blog oluşturma fikrini hayata geçirmem ; vakit bulduğum 2013 şubat günlerine denk geldi..Ve bir yerden başlamak gerektiğini düşünerek hiç bilmediğim bir yolda satırlar dökmeye başladım..



Blogumda hayata bakış açımla ilgili denemeler,elimin değdiği yemekler,el işlerim,farklı fikirlerim,çektiğim fotoğraflar,çizdiğim karakalem çalışmalarım,yaşadığım anılarım,sevgili dostlarım,mutlu anlarım olsun istiyorum..



Bir yerden başlamak gerekiyorsa önce kendimden bahsetmem gerekiyor zannımca..



Ben bir Ada kızıyım..



13 Ocak 1987'de o çok sevdiğim , herkesin mavi ama benim yeşili ve turuncusunu daha cok sevdiğim sular izin vermediği için Marmara Denizi'nin ortasında Marmara Adası Saraylar Beldesin'de açtım gözlerimi dünyaya..Kendimi bildim bileli Saraylar'dayım demeyi de isterdim fakat lise eğitimi için Bandırma üniversite eğitimi için Afyon'dan sonra o suları tekrar geçerek küçük dünyama geri döndüm. 2007'den beri en güzel memleket benimkidir mantığıyla Saraylar'da yaşıyorum...



Ülke sınırlarında ismini duyunca şaşıranlar '' aa orasıda neresi diyenler..?'' var olsada bu gizli saklı cennet bahçesi benim vazgeçemediğim tek gerçeğim..Saraylar'ın sessizliği ruhumun gürültüsünü dengeledi bunca zaman ve sonunda beni huzurla buluşturdu.Büyük şehir ziyaretlerinde özlediğim tek şey ruhumun dengesi ve memleketimdir o yüzden..Laf memlekete gelince satırlar uzar gider..Daha cok konucağız Saraylar hakkında şimdi sıra bendeydi sanırım ;)



Ailem bir çekirdek aile..Ağabeylerin abisi cici bir ağabeyim var;)Ben ailenin en küçüğüyüm ve sanırım bu bir şans işi ;) Her neyse özet geçelim ve şimdilere gelelim.İşletme Fakültesinden mezunum.Okuduğum sürece iki yıl İnternational Turk Management şirketinde koordinatör olarak çalıştım.Beş yıldır Saraylar Belediye Başkanlığı'nda çalışıyorum.22.05.2010'dan beridir evliyim ;)Dünyalar tatlısı,Saraylar'a aşık tatlı bir eşim var:)



Gelelim ne tür alanlara merak saldığıma ;



Benim annem kendine çırak desede usta bir terzidir aslında..Her ne kadar moda tasarımı okumak istediğimde ''diplomalo terzi mi olucaksın kızım..?'' diyerek bana sınırlar çizse de  kendi mesleğine saygısı olan bir insandır :) Onun bana öğrettikleri ve renkli dünyamın bilinç altıma yerleştirdikleriyle dikiş-nakısa merak salanlardanım.Herkesin dış giyiminde özünü yansıtan bir ayrıntı olduğu kanısındayım bu yüzdendir ki özgün giyinen her birey hep dikkatimi çekmiştir.Merak saldığım ilk alan küçüklüğümün iğne ve tığ yaralarını hatırlamama tek sebeptir ;)



Her kız çocuğu mutfağı çok sever..Renkli önlükler,desenli tabaklar, hımmm tatlı pastalar, o güzel kokan yemekler kız cocuklarının belirli bir yaş seviyesine gelene kadar rüyalarını süsler.Şöyle ki ; acaba annem ‘’hamuru ellememe ne zaman izin vericek..?’’ ;)) yada ‘’len ben böle pasta yapmayı ne zaman öğrenicem..? ‘’Yani mutfak da ilgi alanlarım arasında ;)



Şimdilerde renklerin uyumu ile kıyafetleri birleştirme işine kombin dense de ben kendimi bildim bileli birbirleriyle uyum içinde olucak her parçayı yan yana getirme çabasında olanlardanım.Sadece kıyafetlerde değil hayatımda gözüme takılan her parçada uyumu cok severim.Bu konuyla ilgili fikrimin geldiği zamanları kareleyip sizlerle paylaşmayı düşünüyorum;) İlgi alanı denir mi bilmem ama renklerin ve eşyaların uyumunu pek bi severim.



Tatlı eşim mesleğini çok seven bir öğretmen olsa da amatör bir fotoğrafçı aslında ..Birlikte bu işe amatörce gönül verdik diyebiliriz.Merak saldığım bir başka alan fotoğrafçılık ;))Ve bu ilgi alanında anlatıma değil görselliğe vurgu yapmayı planlıyorum..Amatörce yakın çevremizin mutlu anlarını,düğün derneklerini,bebişlerinin tatlığını elimizden geldiğince ölümsüzleştirmeye çalışıyoruz ;) Bu ilgi alanımla ilgili bir Facebook Sayfamızda var :

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.426148278190.211646.638058190&type=3#!/pages/Foto%C4%9Fraf%C3%A7%C4%B1-Bora-Hatice-Kayacan/206131292824441



Aslında ilgimi çeken o kadar alan varmış ki ilgim ayran gönüllü her şey de aklı kalıyor demek istiyorum J Ama en büyük ilgim sanırım kağıda dökmeyi başarabildiğim  duygularımı ve durumları anlatan satırlarım..En çok bu noktada buluşucaz sanırım..



Daha nice ilgi alanlarımla aranıza hoş geldim diyeyim kendimce J Zamanla kaynaşmak,birbirimize sevgiyle bakmak dileğiyle sevgili blog dostları J


Saraylar'dan bir kare


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder