12 Mart 2013 Salı

Farklı farklı el değmelerim ;))

Merhabalar Sevgili Blog Dostları..Bugün elimin değdiği farklı örnekler sunmak istedim sizlere..

Evimdeki bir parçayla başlayalım..Eğer evinizin sizi yansıtmasını istiyorsanız;evinizde ufak tefek değişiklikler yapıp araya kendinizi katıştırabilirsiniz..Ben evim için seçtiğim koltuğun orjinal yastık renklerini sevememiştim. O yüzden hepsini koltuğun taban renginden yaptırıp daha sonra kendi bulduğum kumaşlarla yastıkları kapladım.Ortadaki yastığa da arta kalan kumaşlardan bir baykuş deseni yaptım.Malum baykuşlar çok moda bu seneler..Moda olduğu için soğumaya başladığım bu figür yıllardır hayatımdadır aslında ; pek severim ;) Herneyse ilerleyen zamanlarda farklı motifler kullanmayı düşünüyorum ama şimdilik gözdelerim arasındaki yastıklarım paylasayım istedim.



Evet bir başka farklı el değmesi ürünüm henüz sahibine ulaşamasa da hala saklanıyor tarafımca ;) Aslında bu bebişi Zeynoş(Eşimin ablası benimde gönüllü ablamın bebeği) için yapmıştım.Bi türlü eksiklerini bitiremedim belkide gözüme hoş gelmedi bilemedim veremedim ;) Daha iyisini yapıp koşa koşa Zeynos'a teslim etmek niyetindeyim..Ama elimde fotoğrafları varken sizlere de sunmak istedim.


Bir başka notta görüşmek üzere..Takipleriniz için teşekkürlerimi sunuyorum ;)


2 yorum:

  1. canım benim senin elinin değidiği bişeyin güzel olmaması mümkün müdür?
    not : yastıktan tabiki de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Yastık yapabilirim evet renklerini sen sec ablacım..Cok sağolasın ;)

    YanıtlaSil