4 Mart 2013 Pazartesi

Kalemi elime aldığımda birşeyler karalayabiliyorum hala ;)

Evet kalemi elime alabilirsem hala bişeyler çizebiliyorum :) Saraylar İlköğretim Okulu'nda 7.sınıf ve 8.sınıf da Esin PAŞAOĞLU öğretmenimizin önderliğinde iki yıl resim kursuna gitmiştim.Şimdilerde resim yapmak için  fırsat yaratmam çok zor ilgim türlü türü yerlere kaydı çünkü :) Ama öze bakınca özlüyorum o günleri yani resim yapmayı..

İnsanı rahatlatan hobileri olmalı hayatta..Resim el becerisi olan için çok güzel bir hobi..Fakat resim yaparken hayal gücünüzü kullanarak calısmak cok zor..Bu yüzdendir ki gördüklerimi çiziyorum şimdilerde..Yani kolaya kaçıyorum diyebilirim ;)
Bu tatlı çocuk çizimi gördüklerimden sadece biri ;



Aşağıdaki karikatür bakınca görebilenler için..İnsan fırsatlar yığınında onu nasıl kullanacağını bilemeyen bir aciz olabilir.



Aşağıdaki karikatür bilgelik için cahilce davranan başka bir aciz insan portresi..


Bundan sonra çizdiklerimi sizler için saklayacağım ;) Şimdilik bu kadar..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder