18 Mart 2013 Pazartesi

O ceketi kombinle tanıtmak istedim ;)

Merhaba blog dostlarım..Arta kalan kumaşlarını değerlendirdiğim ceketimi sizin için kombinledim..Bakalım kombin fotoğraflarına benzemiş mi..? ;) Samimice bir itirafta bulunayım acele ve amatörce oldu ;) Pantalonda ki kırışıklıktan bellidir amatörce olduğu zannımca :) Ama söz beğeni alırsa kombin fotoğrafları da çekeceğim bundan sonra, takdir sizin ;) İyi haftalar hepinize 

 Birde üzerimde görün istedim fakat o  da aceleye geldi..Kombini tam giyinemedim ;))


5 yorum:

  1. Yani kombin fotoğrafı olmuş öyle mi ;))

    YanıtlaSil
  2. çoook beğendim,en hoş hali giyindiğiniz hali bence..size de çok yakışmış..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim model fikir ve teğerleri bana ait olsada annemin hakkı ödenmez tekrar tesekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. Hatce hem fotograftan hem ceket ten ;))

    YanıtlaSil