3 Mart 2013 Pazar

Ruhuna engeller koyma;engeli sınavı olanlar için..

Şu an saat 00:47 TV karşısındayım..Ekranların tanıdık,eleştiriye açık ,sevilen yada sevilmeyen bi siması var karsımda.Sıfatı her zihinde farklıdır elbet lakin yaptığı şu hareketle gönlümü fetheden Acun ILICALI 'yı izliyorum..Engenliler için TESYEV aracılığıyla yardım kampanyası düzenliyor.DESTEK yaz 5633'e gönder ve 5 TL katkıda bulun sevgili ülkem..Ruhuna engeller koyma..

Şarkı söylemek isteyen bir dilsizdim şimdi..
Ufuk çizgisini görmek isteyen bir kördüm..
Ayakları olmayan ve bir çift ayakkabı hayali kuran bir sakattım..
Bi de üstüne 9 yasındaydım..
Annesinin sesini seçmek isteyen bir sağardım..
Dans etmek isterken bedenine hükmedemeyendim şimdi..
Şimdi sizleri görünce hepsi oluverdim birden..
Rabbime şükür dilimden düşmesede çoğu zaman,elim,ayağım,kolum,gözüm,kulağım için şükretmek bunu irdelemek gelmiyor aklıma..Rabbim affetsin..Bazen hayat dur da bak diyor nelere sahipsin..İnsan sahip olduğu herşeyi ardına koyup unutabilecek bir varlık işte..O kadar aciziz işte..Sahip olduklarımız sahip olamadıklarımızla oranlanınca ne cok derdimiz varmıs diyoruz iki günlük dünya adına..Sahiplik tek derdimiz oluyor anlamsızca oysaki hayatta hiçbişey bize ait değil bize emanet unutuyoruz umarsızca..

Bizim sonsuz bir hayat umudumuz var inananlar olarak ve iki günlük dünyanın iki metre patiskayla biteceğini biliyoruz..Ve o gün Rabbim'in sonsuzluğunda bulusucak ufuk çizgisini görmek isteyenler,annesinin sesini secebilmek isteyenler ve isteklerine kavusucaklar belkide kim bilebilir..?Bu onların sınavıysa Rabbim onlara bu sınavı atlatacak dirayet versin diyorum..Bu hayatı sürdürecek umut ve neşe versin inş..Onlara en güzel hediyemizdir dualarımız..Onlara en güzel hediye onlar için ruhumuza engeller koymadığımızı bilmeleridir..

Onlara engelleriyle başedebilicek gücü sağlayabilmek için sizde destek olun..DESTEK yaz 5633'e gönder..Ruhuna engeller koyma ; engeli sınavı olanlar için..
 
TESYEV Resmi web site adresi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder