20 Mart 2013 Çarşamba

Yaşı çocuk kalsın istediğim sevdiklerime..

                                    https://www.youtube.com/watch?v=iz8vCmYCT3U


Önce linke tıklayın..Fonda bu şarkı çalsın ^.^


     ''Yaşım çocuk'' Bu iki kelime yan yana pek bir yakışmış değil mi..? Bu şarkıyı her dinlediğimde yeni yeni tatlar alıyorum hayattan..
''Yine günlerden son yaz yine yaşım çocuk'' diye başlıyor şarkı .. 
      Aslında çoğu zaman kafa kağıdımı elime aldığımda oha bee eşşek kadar oldum desem de biliyorum içimde bi yerde saklıyorum kırmızı pabuçlarımı..Ve biliyorum ki biraz daha düşünsem içim kayıp eşya dükkanına döner ;) Kötümüdür anılar biriktirmek,zamanı tüketmek..? Elbette değildir.. ''Anlamına vararak aldığım her nefes geçebilir ömrümden usulca,bedenimin eskimesine anca böyle razı olur gönlüm zira...Isıldayan gözlerle gözlerime bakıp iyiki varsın diyen insanlar oldukca ses etmem takvim yapraklarının yırtılmasına..''diye not düşmüştüm bir minnet notunda;durumu daha iyi özetleyecek satır bulamadım ve kendimden alıntı yaptım yine ;)


    Anılarda saklı tecrübeler, kazandıklarımız, kaybettiklerimiz, gördüklerimiz,göremediklerimiz bir de görmek istemediklerimiz ama bizim olan gerçeklerimiz.. Ne var ki farkındalık diye bir terim var hayatımızda..Onca yaşanmışlığa rağmen seksek oynayabileceğimiz bir ruha sahip olabiliriz istersek..
     Elmanın içinde kurt var diye o elmayı çöpe atanlardanmısınız ..? Yoksa kurdu alıp yemeye devam edenlerden mi..? Tiksinmemek gerek doğanın getirdiklerinden..Adı üzerinde doğal bi durum..Hayatımızdaki çürükleri kenara ayırıp bize nimet olan bu hayatı yaşayabiliyorsak  yüzümüzde tebessümle ; her daim Yaşımız Çocuk Kalabilecek kıvamdadır korkmayın..Yaşınız hep çocuk olsun demiyorum ama istediğinizde bulun içinizdeki pabuçlarınızı,uçurtmalarınızı,mor çiçeklerinizi,tahta oyun kutularınızı ve her bulduğunuz  yüzünüzde anlamsız tebessümler oluştursun..İstediğinizde YAŞIM ÇOCUK diyebilenlerden dimdik durabilenlerden çürükleri ayırıp nimet kıymeti bilenlerden olun..

  Ey tatlı , ayrı ayrı tatlarla sevdiklerim..Siz benim biriktirdiğim tebessümlerimsiniz..Sizleri  öyle derinlerde saklıyorum ki isterseniz kırmızı pabuçlarımı görebilir,mor çiçeklerimi koklayabilirsiniz.. 
Bu yazıyı okurken sizleri hatırladığımı,yüzümünde tebessüm olduğunu bilin..Ve fondada lütfen bu şarkı çalsın bittiyse başa sarın ve Mabel Matiz'e mutlaka etraflıca kulak verin ;)

                                


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder