1 Nisan 2013 Pazartesi

Hatçe söyler annesi diker,biçer ^.^

   Blog dostlarım kıs bitti ama kadife elbise ve yün hırkamdan bahsetmeden geçemem diye peş peşe yazayım dedim bloglarımı.Bir kombin fotoğrafı daha yapmak isterdim ama beni bilen bilir azıcık yoğun bir insanım bu aralar hiç fırsatım olmuyor inanın.O yüzden geçen yıl bu elbiseyle çekildiğim iki kareyi koymak daha mantıklı geldi.Sanırım bu fotoğraflar da yanaklarım azıcık tombul;)Onları görmemezlikten gelin lütfen^.^

 Elbisenin kuması can dostum Zekiyem'den..Aklıma gelmişken bir kez daha teşekkür edeyim ;çünkü bu elbiseyi çok rahat kullanıyorum.Kadife sıcacık tek parça giy çık :)) Slogan gibi cümle kurdum bir anda :)   Model fikri benim dikiş ve emek annemin ;) Yün hırkada XL olarak örülmüş fakat annemim yardımlarıyla S bedene dönüştürülmüştür ;) Kombine ne hacet kombinleyip giyinmişim işte deyip konuyu bağlayayım..Sevgiyle kalın hoşçakalın ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder