31 Ocak 2014 Cuma

Kutu kutu pense ^.^


Merhaba blog dostları kutu kutu pense bölümünde kac numarada kaldım hatırlayamıyorum :) Bu hafta ki kutumuz biraz farklı..

Bu kutunun orjinalin de aslında kestane şekeri vardı :) Daha görür görmez takı kutusu olup aklıma düşmüştü.Açılır bölmeleri tam benlikti kimselere vermeye kıyamadım.Kaplamasını da pazenlerle ve dantellerle yaptım.Pazenler ve desenleri benim için kumaş kavramında ayrı bir yere sahip..

Bakmayın öyle kücük durduğunu takılarımı topladı gitti :) 



 Acıl kutu acıl :)



 Dört ayrı bölmesi var :)


 Buda kapanır hali :)


Kutu kutu penseleri çok seviyoruz.Hepinizi saygıyla selamlıyoruz ^.^
Sevgiyle kalın..

6 yorum:

  1. Hatce can takilarini koyduktan sonraki halinide goster bizlere :)

    YanıtlaSil
  2. Hatce benim de takılarımın toplanmaya ihtiyacı var benim için de açıl kutu açıl :) harikasın :)

    YanıtlaSil
  3. Takılarımı topladı yalanı tutmadı sanırım Harikaa :)) Tamam koyacagım senin için

    YanıtlaSil
  4. Hanifee bos kutuyu bul kap gel hemen yapalım :)

    YanıtlaSil
  5. biz de yeni çıktık bir sürü koli attım bilseydim hammade olarak yollardım sana :)

    YanıtlaSil