12 Şubat 2014 Çarşamba

Her bebek özeldir ve özeni hakeden en güzel şeydir ^.^

Merhaba blog dostlarım bu hafta sıra özel bebeklere özen gösterenlere..
Zaman zaman cevremdeki tatlı bebişler için farklı bir kac ürün denemem oldu.Hepsini toparlayamasam da depolama aygıtından bulduklarımı sizler için derledim.
 Önce tatlı cimcimlerle başlayalım.Onlar için bir kaç kıyafet ve süslü püslü aksesuar denemelerim olmustu.Facebook takipçilerimin bir çoğu bu kareleri görmüştür muhtemelen ama blogumda bi başlıkta toplamak istedim bu cici ürünleri..

 İşte Erva bebeğin çekiminde kullandığımız taçlarımız .. Şubat 2012 .. 
Şimdi çok tatlı bir kız olma yolunda kocaman oldu ^.^



Bu cici kızımızda Zeynep Ceren Erva'nın ablası tarih şubat 2012 yine..Bu etek ve şapka en çok ona yakıştı sanırım :) Kuşakta renk veren bi detay oldu :)



Bir cici kız daha o benim SILAM :)) Kuzenimin tatlı bebeği..Tütü eteği ve tacı ona da bi başka yakıştı..Tam ısırmalık.. Temmuz 2012..



Bir başka güzel Nisa bebek şubat 2012 gerçi aynı tütü eteği ama tacına dikkat tacı pek başka :)


Sıra ILGAR 'ımda :) Bu ciciler Aralık  2013'den..Ilgar'ın diş buğdayı partisinden :)
Badem Şekerli Çubuklar benden duvar süsü Nazmiye teyzesi'nden, mama çubukları annesinden karma tanıtım :)Herşey Ilgar için :)




Ve son olarak benim tosbiğim cnm yeğenim minik kartal Efemizin süs yastığı ve sepeti.. 
Ee KArtal Efe'min son hallerinden bir kare de eklemeliyim :) Bizlerle büyüsün..







Tatlı bebişlerden tatlı karma kareler umarım hoşunuza gitmiştir.İyi seyirler en kısa sürede görüşmek dileğiyle..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder