13 Kasım 2014 Perşembe

Elimin Değdikleri ^.^

Merhaba sevgili blog dostları..
Bu aksam bi fırsatını buldum ve elimin değdiği bi kaç örnekle sizlerle olmak istedim.
Aslında cok acayip fikirler değil elbetteki ama elindekini kıymetlendirmek ve sevimli hale getirmek acayip olmasa iyi fikirdir ve paylasılmayı hakeder ^.^
Hepimizin evine girdiğine inandığım nutella kavonozları uzun zaman gözüme takıldı.Ese dosta dedim ki atmayın değerlendirelim.Sonra baktım bi dolap dolusu olmuslar ve ben hala onlarla ug asacak vakti bulamamısım :)
 Hamileleğimin 33. haftasındayım bi soguk algınlıgı ve gribe yakalandıgım için evdeyim,tam zamanlı çalışamıyorum.Fırsat bu fırsat deyip bi yandan bebeşimin oda hazırlıklarına bi yandan da hobilerime geri döndüm.Bu hem ruhumu dinlendiriyor hemde bana mutluluk veriyor.Konuyu uzatmadan gelelim kavanozlara iyi seyirler ^.^

İşte içini actıgımızda hep dolusunu hayal ettiğimiz sıradan bir nutella kavanozu :)


Bunlarda artan kumaslar ve hasır ipiyle süslediğimiz nutella kavanozları :)



Ben içine hobi düğmelerimi koydum şimdilik..


Bu da aksamın ikinci el değmesi..
Abajurumuz ikeadan..Sıradan ve düz..
Fiyatı cok uygunda bende evde süslerim düşüncesiyle attım sepetime caktırmadan :)


Üzerinine biraz tülden güller koydum..Kenarlarını şirin şerit ponponlarla süsledim.Çok bişey eklemek istemedim acıkcası.
Tamamen sadelikten kurtarıp kendine özgü sade bi abajur elde ettim.  Şimdi bebişimin odasındaki yerini bekliyor..




Bu aksamlık bu kadar..El değmelerine fırsat buldukca paylasmaya da devam edeceğim.Sevgiyle kalın ^.^
Hatce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder