5 Kasım 2014 Çarşamba

Nerede Kalmıştık ki Nereden Başlasak ..?

 Çok ihmalkarım ve aylar sonra hep özürle başlıyorum söze biliyorum..Ne desem bahane gelecek kendime de sizede :) Ama ciddi ciddi sebeplerim vardı uzak kalmak için paylaşımlara..
Biliyormusunuz çok tatlı bir telaşın içindeyim..
Sevinçleri ve korkuları eşit bir telaş hemde..
Rabbim nasip ederse anne olacağım yakında ^.^
Blogumda kızımla dolup taşacak artık inş..
Ve aylar sonra güzel bebeğimin haberini aldığımda tarihe not düştüğüm satırlarla başlamak istedim paylaşımlarıma..
Ozamanlar Ayşe'min geleceğini bilmediğimden bebeğim diye başlamışım satırlarıma ^.^
Geç olsun güç olmasın dostlarım..
Yine yeniden Merhabalar hepinize ^.^



Güzel bebeğim;

Heyecanına kapılmak,telaşına düşmek ne güzelmiş..
Nasıl güzel bir günde öğrendik bize geldiğini bir bilsen..
Miladımızdaki en güzel hediye senin haberin..Bir sonraki de gelişin olur inş..
O kadar çok şeyi unutturdun ve o kadar çok şeyi öğrettin ki bir anda bana...
Hangi cümlelerle ifade edilir hissettiklerim bilemedim..
Zaten ben hissettiklerimi dilediğim gibi ne dilime ne de kağıda  dökebildim...

Meleğim ;

Rabbimin parçası olan en güzel aşk içimde büyüttüğüm Aşk'mış seninle öğrendim...
Huzura bulanmış evlerde etten tırnaktan bir Aşk parçasının hevesi kendiliğinden gelirmiş meğerse..
Belki de çok bekledik o Aşk'ı belkide erkendi bilemedik ama en güzel zamanda kendilğinden geldin sen.. Rabbime ettiğim tevekküller gözümü arkada bırakmıyor bir kez daha öğrendim..
Hissettiğim tüm güzel duyguların tarifini  kağıda döken ben, içimdeki güzelliğin tarifini yaparken hep yetersizliğime kızıyorum..Çünkü çok başka yerin ; harfler yanyana , kelimeler ardarda , cümleler peşpeşe geliyor da yüklediğim anlamları anlatmaya yetmiyor..
Kimbilir görmeden özlediğim o minik ellerinle karşılaşınca neler hissettirecek Rabbim bana..Aslında   hissediyorum kokunla getirdiğin cennette kaybolacağımı..Rabbim ellerine kavuştursun o yüzden beni  ve kokunla bir kez daha büyülesin diye duam..Dualarım senli ,benli ve bizli şimdilerde..
Güzel Rabbim nasıl bir yakınlıktır nasıl bir bağdır bu..?
İçimde can taşıyorum canımın parçasından..
Ete bürünüyor aşkımız Aşk'ıdan..
Minnetimde şükrümde sanadır..
Ayırma beni ,bizi Aşk'ından..

04.05.2014






1 yorum:

  1. Az kaldı aysemizin kokusuna kavuşacaz inşallah :)

    YanıtlaSil