19 Aralık 2014 Cuma

Elimizin Değdiklerine devam ^.^


                    Merhaba sevgili blog dostlarım ; Bu akşam elimin değdiği pardon annecimle birlikte elimizin değdiği pufumuzu paylaşmak istedim sizlerle..Diğer el değmeleri ve odamızın genel halini yayınlamayada az kaldı ^.^ 

Hep aklmda olan bişeydi ayaklı manav kasalarından bir puf yapmak kısmet kızımın odasınaymış..Olur mu hiç kasadan puf..? Olur olur hem şık hem kıymetli hem de az maliyetli olur ^.^ Ee emzirme koltuğuna bi puf mutlak gerekiyor diyorlar :)Biz şimdiden kullanmaya başladık ilerde de işimize yarayacaktır muhakkak..İste sıradan ayaklı manav kasamız ^.^ Üzerine sünger diktik..Evde eski koltuk takımlarımızdan kalma kullanmadığımız süngerlerimiz vardı.İyi ki saklamışız dedim anneme iyi ki :) Bazen ıvır zıvırı atmıyorsun diye çok söylendiğim olur fakat aynı şeyi bende yapıyorum ve 50 li yaşlarımdaki ev halimi düşünemiyorum :) Neyse sohbeti bırakıp konumuza dönelim en iyisi ; 
işte manav kasamız..


 Kasamız seçtiğimiz kumaş kaplamamız..



Öncesi ve sonrası ^.^


Bu da pufumuzun tam olarak asıl yeri belli olmasa da koltuğumuzla bütünleşmiş hali ayrıca koltuğumuzda da aynı kumaştan ufak bi kırlentimiz var ;uyum getirsin diye ^.^




Herkese iyi geceler diliyorum.Bol bol el değmelerinizin olduğu günleriniz olsun ^.^

2 yorum:

  1. Cook guzel olmuş �������� o koltuk nerden nezaman yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumu da simdik gördüm cevabını birebir verdim zannımca :) Ama tesekkürü burdan da edeyim tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil