3 Aralık 2014 Çarşamba

Tarihe düşen notlara devam..

Kalbinin ritmine kulak vermek tek derdimizdi oysa bugün..
Bir süpriz yaptın ve prensesliğini ilan ettin bize..
Şimdi öğrendiğim onca kızca şeyi sana da nasıl öğretirim derdindeyim.. ^.^
Kendi kendine balıksırtı nasıl örülür mesela..?
En güzel pastanın içinde ne vardır , o pasta nasıl yapılır..?
Elinin değdiği herşey güzel olmak zorundamıdır yoksa sana özel olması yeterlimidir..?

Güzel kızım ;biliyormusun çok korkuyorum..
Herşey karmakarışık oldu zihnimde..
Rabbim izin veririse eğer yüremeyi öğreneceksin de  yürüyemeyen birine nasıl davranman gerekitğini yüreğine nasıl yerleştireceğim. ?
Diliin çözülecek elbet ama tatlı dilli olmayı öğretebilecekmiyim sana..
Gülmek sana çok yakışacak biliyorum ama gülüşlerin her zaman insanca ve içten olacak mı diye endişe ediyorum..
Elindeki ekmeği parçalamayı öğrenirken bir parçasınıda karşındakine uzatmayı isteyecekmisin yürekten..?
Ahh düşünecek ne çok şey var..

Birşeyin doğru yada yanlış olduğunu söylemek yetmedi hiçbir nesile;gördük ve görüyoruz...Sen yaşamazsan o doğruyu öğretemezsin yetiştirdiğine; kaçmadığın yanlıştan kaçmasını bekleyemezsin ki..
Neden yanlış neden doğru  anlatmalısın da ayrıca gerekirse uzun uzadıya...

Güzel kızım ;
Korkularımı erteliyorum güzel kokunu duyana ve  anne olduğumu tam manasıyla hissedene kadar..Minik ellerinden sevgiyle tuttuğum zaman başka bir minik el nasıl sevgiyle tutulur öğreneceksin diye umudum var benim ..
Sevgi dolu bakışlarla yetiştirirsek eğer seni kimseye nefretle bakmayacaksın hissediyorum...
Sana iyiyi ve güzeli öğretmek için bizde seninle yeniden öğrenelim hayata dair herşeyi..
Doğru bildiğimiz tüm yanlışlardan seninle sıyrılalım..

Aslında biraz düşününce korkunun yerini umut alıyor gibi..
Şaşmamak lazım ;
hissiyatın o kadar güzel ki miniğim..Tüm korkularım erteleniyor ve içimi garip bir sevinç kaplıyor..
Birlikte büyümeye,seninle herşeyi  yeniden öğrenmeye hazır hissediyorum kendimi..
Seni hiç bilmediğim şimdilerde öğrendiğim ve derinden hissetiğim büyük bir hasretle öpüyorum..


Bir de ufak bir not daha sıkışmış defterime ; 

Şükürler olsun Rabbime ;
İçimde atan minik kalbin birgün saçlarını örebileceğim..
Ona kendi diktiğim elbiseleri giydirebileceğim..
En güzel şarkıları birlikte söyleyeceğiz...
Aynı adama aşık olacağız..
Biz olmanın tadına başka başka  varacağız..! Şükürler olsun..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder